Veel gestelde vragen

Klantendienst

Afhalen & Levering

Afhalen

Bestellingen die telefonisch of via de webshop gemaakt werden, kunnen afgehaald worden in de winkel. Alle bestellingen staan op naam. De bestelling wordt aan de kassa betaald. Alle bestellingen worden minstens een dag voordien voor 17u besteld.

Levering

Er kan enkel aan huis geleverd worden in Klein-sinaai, Berg, Polken, Bosdorp, Stekene centrum, Moerbeke (zuiderkant van E34).

Bij de bestellingen die aan huis worden geleverd, vragen we om een emmer of een sluitbare doos buiten te zetten, wanneer de klant niet thuis zou zijn. De bestellingen worden thuis geleverd tussen 9u30 en 17u. Indien je de bestelling op een ander uur wenst kan dit bekeken worden na telefonisch contact. De bestellingen worden minstens de dag voordien voor 17u besteld. De betaling gebeurd via facturatie. De factuur dient 14 dagen na ontvangst betaald te worden. Indien de klant niet akkoord gaat met de factuur, moet er binnen de 7 dagen na ontvangst contact opgenomen worden met Bakkerij Veldeman op het nummer 09 345 42 64.

De klant is verantwoordelijk voor de geleverde producten na ontvangst van deze producten. Gelieve producten die gekoeld moeten worden, direct in een koeling te plaatsen voorzien voor voedingswaren.

Leveringstermijn

Alle bestelde producten, zullen na bestelling geleverd worden, indien ze op de leveringsdag geproduceerd worden. De beschikbaarheid van de producten kan je weervinden onder elk product. Enkel op de groene dagen zijn de producten beschikbaar. Let op! De groene dagen moeten overeenkomen met de gewenste leveringsdag en niet met de besteldag. Indien er zich een productieprobleem voordoet, worden de klanten telefonisch of per mail bereikt en kan een best mogelijke optie besproken worden.

Elke bestelling moet minstens de dag voordien voor 17 u gebeuren om de dag daaropvolgend geleverd te kunnen worden. Het leveringsuur kan variëren van 9u30 tot 17u. Het exacte uur kan je te weten komen via 09 345 42 64.

Leveringskost

Voor bestellingen die afgehaald worden in de winkel, betaalt men geen meerkost.

Voor bestellingen die aan huis geleverd worden, betaalt men per levering 1 euro.
Wat bij foutieve leveringen?

Indien de levering niet overeenkomt met de bestelling, wordt er gevraagd aan de klant om die zelfde dag contact op te nemen met het nummer 09 345 42 64. Telefonisch wordt er dan besproken wat een mogelijke oplossing kan zijn. Of er wordt nageleverd zonder meerkost. Of de ontbrekende producten niet gefactureerd worden. Of het prijsverschil tussen de gewenste producten en de geleverde producten rechtgezet worden via facturatie. Indien de gewenste producten minder kosten dan de geleverde producten wordt het prijsverschil niet aangerekend aan de klant.

Facturatie

De klant zal binnen de 7 dagen na ontvangst van de bestelling een factuur toegestuurd krijgen. Het bedrag kan via overschrijving gestort worden op de rekening van Bakkerij veldeman MP bvba.

Indien de factuur niet betaald wordt binnen de 14 dagen, kunnen volgende leveringen geweigerd worden, zolang de betaling niet gebeurd is.
Copyright © 2016 Bakkerij Veldeman.